Vrijwilligersavond 2024

Vandaag een mooie zonnige dag op het museum! Ook in een heerlijke zomerse sfeer was afgelopen vrijdag onze jaarlijkse vrijwilligersavond.

Hoogtepunt van de avond was de huldiging van drukker Martin Bakker. Hij ontving de Gouden Gemeentespeld uit handen van Loco-burgemeester Guus Beenhakker voor 31 jaar vrijwilligerswerk in onze drukkerij. Ook werden 5 vrijwilligers die 12 1/2jaar op het museum werken toegesproken door onze voorzitter Fons Fluitman en verrast met een kleine attentie. De avond werd muzikaal opgevrolijkt door gitarist Jan Pistorius en kon iedereen genieten van de snacks en frietes van De Sluis Catering. Kortom een geslaagde vrijwilligersavond. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.